Споживачі можуть дізнатися про всю необхідну інформацію онлайн. Про це нагадав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
Завдяки фахівцям він розвіяв кілька популярних міфів щодо комунальних послуг. Перший про те, що платіжки потрібно зберігати три роки. Це далеко від правди.
"Раніше за Правилами користування електричною енергією для населення рахунок формувався з повідомлення та квитанції. Квитанцію в касі після оплати повертали клієнту і в разі чого по ній можна було звіритися. Зараз усі розрахунки можна побачити онлайн – в особистому кабінеті YASNO", - зазначив він.
Якою буде максимальна пенсія у 2025 році: чи очікувати українцям на підвищення виплат
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Крім того, українцям не обов'язково мати паперовий рахунок, щоб довести оплату послуг, адже головне підтвердження – це квитанція чи чек.
Також Коваленко нагадав українцям, що електронний рахунок має таку саму силу, як і паперовий.
"Правила роздрібного ринку кажуть, що постачальник зобов'язаний сформувати та виставити клієнту рахунок. Він може бути в паперовий чи електронний – як вибере сам клієнт", - написав Коваленко.
Нагадаємо, що оплачувати рахунки та передавати показники по-новому: комунальники попередили про зміни .
Раніше ми повідомляли, що комуналка почне викачувати ще більше грошей: чому може зрости платіжка за доставку газу .
Також стало відомо, що контролери "Київтеплоенерго" навідаються до кожної квартири: анонсовано масштабні перевірки .