ПриватБанк нагадує клієнтам про необхідність оновлювати особисті дані, що є обов'язковою вимогою українського законодавства. Це потрібно для безпечного й комфортного обслуговування.
Якщо клієнти ігнорують запити на оновлення, банк може тимчасово заблокувати їхні рахунки, адже така вимога Національного банку спрямована на захист від шахрайства та підвищення прозорості фінансових операцій.
ПриватБанк спростив процес оновлення даних, і тепер це можна зробити як у відділенні банку, так і через додаток "Приват24". Клієнти можуть звернутися за допомогою у відділення банку або в онлайн-чат у додатку.
Останнім часом ПриватБанк стикнувся зі скаргами клієнтів на несанкціоновані списання коштів, навіть з кредитних карток. У банку пояснили, що відповідальність за такі ситуації часто лежить на самих користувачах, які не встановили ліміт на онлайн-транзакції або ввели дані картки на ненадійних сайтах.
Пенсіонерам виплатять чималі гроші: майже на 3200 грн більше
Новий підхід до оплати рахунків: "Нафтогаз" звернувся до всіх споживачів
Банки змінюють правила переказів з картки на картку: які дані тепер "засвітять"
Почнеться вже у квітні: пенсіонери отримають потрійні виплати
Повернути вкрадені кошти, на жаль, майже неможливо. Банк радить установлювати щоденний ліміт на транзакції та підтверджувати великі покупки через додаток для додаткового захисту.
Нагадаємо, клієнти ПриватБанку скаржаться на списання: пропадають тисячі гривень
Раніше ми писали про те, що "ПриватБанк" не може зупинити масову крадіжку грошей з рахунків українців через американські компанії
Крім того, Знай.ua повідомляв, маєте картинки на карті - залишитеся без грошей: ПриватБанк блокує рахунки українців