ПриватБанк нагадав своїм клієнтам, що картки, які залишаються або вилучаються з банкоматів чи терміналів, не повертаються власникам, навіть якщо вони випущені іншими банками. У таких ситуаціях необхідно звертатися до банку, який видав картку, щоб оформити її перевипуск.
Про це повідомили експерти ПриватБанку на порталі "Мінфін". Вони зазначили, що такі ж правила стосуються і карток, вилучених або забутих у терміналах.
Якщо ваша картка була вилучена або залишена в банкоматі чи терміналі, її повернення неможливе, незалежно від того, який банк її видав. У такому випадку потрібно звернутися до свого банку для відновлення картки.
Для клієнтів ПриватБанку передбачено кілька зручних способів продовжити користуватися карткою, термін дії якої закінчується. Перш за все, можна перевипустити картку в будь-якому відділенні банку.
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Якщо ви не маєте можливості особисто відвідати відділення, є можливість замовити перевипущену картку з доставкою по Україні або навіть за кордон.
Окрім того, ПриватБанк пропонує можливість оформити миттєву Digital-карту через додаток "Приват24". Для цього потрібно перейти в розділ "Усі картки", натиснути "Додати" та вибрати "Digital-карта".
Така картка дозволяє проводити оплати в торгових мережах за допомогою смартфона, здійснювати онлайн-покупки та навіть знімати готівку в банкоматах ПриватБанку.
Також банк нагадав, що через воєнний стан в Україні термін дії всіх пластикових карток було автоматично продовжено.
Нагадаємо, ПриватБанк компенсує частину витрат на комунальні платежі: кому і скільки
Раніше ми писали про те, що інтернет можна провести безкоштовно: "Київстар" запускає акцію для нових клієнтів
Крім того, Знай.ua повідомляв, з 6 серпня деякі тарифи не діятимуть: у Київстар запроваджують зміни